niedziela, 16 lipca 2017

197.2017

16/07 - pożegnałyśmy się rano z Il i było po wizycie...
           Cały dzień minął mi na snuciu się między kuchnią a telewizorem.
           Obejrzałam do końca pierwszy sezon "Mostu..." i chcę więcej !
           Polubiłam Sagę, ciekawa jestem co dalej, chociaż finał trochę mnie
           zawiódł.
          W międzyczasie na kawę przyjechała Ir (chyba mam najwięcej
          koleżanek, których imiona zaczynają się na literę I :))

          A wieczorem pierwszy raz 1/10x4 :) Biegnę troszkę szybciej i teraz
          czuję, że dałam sobie w kość :)

5 komentarzy:

  1. "Mostu" to chyba ze trzy sezony są. Jest też amerykańska wersja, dziejąca się na granicy między Stanami a Meksykiem - tam gra Diane Krueger (swietnie!), ale wolę oryginał. aż mnie korci aby sobie przypomnieć, gdyby nie to, że teraz totalnie wciągnęło i zahipnotyzowało mnie to: https://pl.wikipedia.org/wiki/RuPaul%E2%80%99s_Drag_Race

    wciąż jestem pełnia podziwu dla Twojego biegania. nie zliczę ile razy obiecywałam sobie, że dziś, jutro, że chociaż kilka minut. ta konsekwencja naprawdę jest imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wczoraj, że jest wersja amerykańska, ale na razie zdecydowanie NIE !
    Drag Queen ?! Niezmiennie wywołują we mnie tak mieszane uczucia, w tym kompleksy, że to nie dla mnie :)

    Rozmawiałam z IL. na temat tego biegania. Ona mówi, że na jodze "wgrałam" sobie nowy program, pt "lubię biegać". Z tego wszystkiego opcja wgrania nowego programu do podświadomości szokuje mnie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale myślisz, że można wgrać program "nie lubię czekolady"? wina? seksu?;))))

      Usuń
    2. Nie można z "nie" :) Koleżanka wymyśliła sobie "nie mam depresji", to nie działa. Umysł nie widzi "nie"... Powinna mieć decyzję "zdrowieje z depresji" lub coś w tym stylu. Pewnie można "lubię celibat/sok pomarańczowy/owoce". U mnie przy tej ilości owoców ochota na czekoladę spadła prawie do zera.

      Usuń
    3. oooo! mogłabym wgrać program "lubię sprzątać"? bo mam wgrany program "lubię mieć posprzątane" ale bez mojego udziału dość mocno szwankuje:/

      Usuń