poniedziałek, 17 lipca 2017

195/365

Dziś testuję ten zapach: D&G Anthology L'Imperatrice 3 - znaczy "Cesarzowa". Nazwa sugeruje jakieś monumentalne, przyciężkie kadzidło, kurz i naftalinę. I pewnie dlatego długo nawet nie zwracałam uwagi na oferty sprzedaży odlewek, bojąc się że mnie udusi ta "cesarzowa". Tymczasem to zapach lekki, letni, zwiewny i radosny. Taki beztroski, rozwiany, potargany i apetyczny. Czuję tę kwaśną nutę rabarbaru i kiwi, rześki, rezolutny sorbet. Polubimy się chociaż czuję niedosyt pazura, charakteru, jakiejś pałacowej intrygi;)

Wieczorem pojechaliśmy nad Wartę. Pospacerować, posiedzieć przy zachodzącym słońcu. A później do bistro na piadinę (i pod stołem popijany cydr), pogaduchy i śmiechy z M. Do domu zlądowaliśmy po północy. Jednak miasto w letnią, lipcową noc, ludzie na ulicach, daje ogromnego kopa energetycznego. Czułam się autentycznie szczęśliwa, odprężona, zadowolona z życia. I z siebie. Kiedy porównuję swój stan ducha z tym koszmarnym, marcowym stanem - to nie poznaję siebie.



6 komentarzy:

  1. OMG ! Ale Ty masz wyobraźnię i polot dziewczyno... żeby do zapachu i nazwy stworzyć ciąg dalszy. Przecież przed oczami pojawia się obraz dworu, intryg i jedwabiu :) :*
    Dobrze, bardzo podoba mi się druga część notatki. Niech ten stan trwa !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no... ja chyba nieczęsto chcę poznać zapach dla nut zapachowych, bardziej chcę skonfrontować moje skojarzenia, moje wyobrażenie o zapachowej opowieści z tym, co kojarzy się po poznaniu:)

      no niech:) tylko mam znów wrażenie, że latami trwałam w letargu, zamknięciu, że tyle czasu straciłam... tyle mi umknęło...

      Usuń
  2. a jeszcze na słówko w temacie zapachów. często intryguje mnie sama nazwa. szukam co ludzkość o tym zapachu pisze.
    i tak... Serge Lutens stworzył zapach o nazwie "Bas de Soie" czyli... Jedwabne Pończoszki. szał!
    a teraz najlepsze:
    tu pisze pan o swoim spotkaniu z tym zapachem:
    http://www.nezdeluxe.pl/2010/08/serge-lutens-bas-de-soie.html
    a tu inni użytkownicy:
    https://www.fragrantica.pl/perfumy/Serge-Lutens/Bas-de-Soie-8898.html

    aż boję się uruchomić wyobraźnię:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w lekkim szoku, że można aż tak intensywnie odbierać zapachy ! a skojarzenia w tym przypadku są naprawdę skrajne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.nezdeluxe.pl/2013/10/vulva-vaginal-scent-czyli-jak-pachnie.html - poczytaj komentarze:)))

      Usuń
    2. Taki zapach z gabinetu osobliwości :)))

      Usuń