niedziela, 9 lipca 2017

189.2017

08/07 - sobota rozpoczęta spokojnie i leniwie była początkiem cudownego
            dnia, który potwierdził, że moje dzieci i pieniądze dają mi pełnię
            szczęścia :)))
            Spotkaliśmy się z D. i pojechaliśmy Nikko sushi, gdzie ku naszemu
            zaskoczeniu (i radości) podano nam zestaw nr 8 na takim oto statku :)


           Później kupiłam sobie wymarzony zestaw Veet :) i lakier nr7.
           Zrobiliśmy zakupy dla moich rodziców. W biedrze kupiłam lilie,
           które po powrocie do domu przesadziłam do gruntu czując, że zrobiłam
           niezły interes :)) 3 cebulki za 7,99, podczas gdy wiosną jedna kosztuje 4-5 zł.
       

           A wieczorem razem z synem nr2 obejrzeliśmy filmy polecane przez syna nr1.
          Pierwszy - początkowo, zważywszy na tematykę -  zastanawiałam się o czym
          on jest i do kogo kierowany. Czy mam się bać przyszłości, w której religia i pary
          homoseksualne zdominują świat ? Czy film  jest za, czy przeciw.  Od połowy nie
          miałam wątpliwości. A finał jest po prostu szokujący. Taki mniejszy kaliber
          "Requiem dla snu", co uznaję za komplement dla twórców "Love...".
          By nie konfrontować się z niepokojem (czy przerażeniem), który pozostawia
          po sobie ten film włączyłam kolejny. I to była dobra decyzja :) Może nie lekka,
          ale z pewnością lżejsza i zabawna historia wyczynów pewnego księdza na
          chorwackiej wyspie znacząco poprawiła nam nastrój. Poza tą łyżką dziegciu
          na końcu. W pamięci pozostaje pociągająca wyspa na Adriatyku i spójna z obrazem
          muzyka Kusturicy.



2 komentarze:

  1. to jak przyjedziesz pójdziemy na sushi (ja na herbatę!). zawsze mnie intrygowąły te sushi-bary, gdzie na łódeczkach na wodzie pływają te roladki. takie fikuśny, cudny sposób podania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze :) z takich pływających nigdy nie jadłam, ale mnie obecność przy barze koszmarnie stresuje, więc wolałabym jednak przy stoliku :))

    OdpowiedzUsuń