sobota, 8 lipca 2017

188/365


Policzyłam bardzo skrupulatnie urlopy pozostałe pracownikom. Policzyłam nawet 2016 rok. Wyszło mi kompletnie inaczej niż księgowemu. Hmmm... Za to bardzo mnie cieszy zaprowadzony porządek w segregatorze ze sprawami pracowniczymi.
Na poczcie odebrałam zamówione próbki perfum. Tyle szczęścia! Testowanie zaczynam od Elixir des Merveilles Hermesa. Zachwyciły mnie opisy użytkowników, zaintrygowały nuty zapachowe. Mam wrażenie, ze dostałam zepsuta, zleżała próbkę bo to co czuje (jakas dziwna, słodka substancja, jakby leżała latami w oknie wystawowym kiosku Ruchu) nijak ma sie do tej pomarańczy, karmelu, żywicy której się spodziewałam! Przed snem aplikuje na szyje Le Parfum Lalique. Na początku jest cieżko i słodko, ale rano... ten cudowny zapachowy ślad na poduszce, wyobrażam sobie jak pięknie musi wybrzmiewać otulając szalem, golfem, swetrem w zimowe, mroźne poranki...

3 komentarze:

  1. No to właśnie tak jak w przypadku Elixir des Merveilles Hermesa wyglądają moje wrażenia związane z Chanel no 5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Chanel 5 mam tak samo. ale o nim to wiem, że się kocha lub nienawidzi. o tej serii Hermesa czytałam tylko zachwyty lub opinie neutralne. a ja czuje... jakąś smrodliwą matronę. aż się przejdę do Sephory, żeby sprawdzić czy to moja próbka zepsuta czy taki zapach:)

      a przypomniało mi się, jak w okolicach świąt weszłam do Douglasa i pani promowała jakiś zapach Chanel. podeszła do mnie, zapytała czy chcę poznać, na to ja wielkie oczy, że chyba nie wyglądam jak ktoś, kto używa Chanel. a pani rezolutnie, że warto się przekonać, bo Chanel to różne zapachy. wzięłam blotterek do torebki i... byłam bardo zaskoczona, bo to piękny, delikatny, wyrafinowany zapach. a nastawiłam się, że będzie ciężki, nieprzystępny, taki muzealny:)
      oczywiście nie wiem, jaki/który to był zapach a po flakonie zdecydowanie nie rozpoznam, bo... to wrzuć do wyszukiwarki hasło "Chanel flakony" a zobaczysz:)

      Usuń
    2. One są chyba (flakony) wszystkie takie same :)

      Usuń