wtorek, 4 lipca 2017

185.2017

04/07 - praca i br1. Po południu pojechaliśmy z synem nr2 do galerii.
            Dopiero teraz czuję jaka byłam dzielna, gdy kupowaliśmy dla
            niego trochę bielizny z intencją na po wakacjach... Bo teraz to
            chce mi się płakać, że wyjedzie :(
            W biedrze dokupiłam jeszcze 3 miseczki. Uwielbiam je !!!
            Z każdym razem gdy je widzę myślę o eM., bo nie wiem, czy
            przed rokiem sama bym je wypatrzyła :)


         
            Dziś 1/8x4 już trochę naprawdę biegłam ! Aaaaaaaaaaaa !!!! :))))

5 komentarzy:

  1. tak... kiedy myślę o tym, że wyprowadziłam się (a to przecież to samo miasto) i mama została sama w dużym mieszkaniu, wiem że była bardzo dzielna chociaż mocno przeżyła to opuszczenie gniazda. tulę mocno...:*
    fajne są te miseczki. ale nawet nie wiedziałam, że są nowe wzory:) i kusi ale rozum mówi, że miseczek wszelakich mam tyle, że części w ogóle nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich często używam. Alternatywnie mam duralexowe, więc to żadna alternatywa. A naprawdę mnie uszczęśliwiają :)

      Usuń
  2. a docelowe założenie planu biegaczego jest jakie? godzina bez przerwy? czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Docelowo tak, 60 min biegu :)

    OdpowiedzUsuń