wtorek, 16 maja 2017

135/365

Ciepło! Włożyłam więc nową koszulę a ponieważ od dawna nic nowego nie zakładałam, to tym bardziej czułam się dumna i piękna, że mam na sobie taką ładną, optymistyczną rzecz idealnie korespondującą z zielonym, soczystym majem:)
Dostałam powiadomienie, że w e-dzienniku (a konkretnie w sekcji: uwagi i osiągnięcia jest nowy wpis. Byłam przekonana, że to uwaga o braku zadania domowego lub coś w tym stylu. A tam... "Pochwała za zajęcie I miejsca w międzyklasowym konkursie wiedzy o krajach anglojęzycznych". Ooooo! A nic dziecko nie mówiło, że brało udział w jakimś międzyklasowym konkursie. Wprawdzie po powrocie ze szkoły wyjaśnił, że to pierwsze miejsce zajęli jako cała klasa a czy on odpowiadał na jakieś pytania, czy robił jakieś zadania to nie pamięta. Ale co się nacieszyłam pochwałą to moje;)
 

3 komentarze:

  1. A w niedzielę widziałam dziewczynę w takiej żółtej koszuli jak Twoja :) Tak, nareszcie ciepło, nie mogę wysiedzieć w pracy.

    Informacja była ? Była :) To i powód do radości i dumy !
    A dodam, że u mnie jeden druk do akt osobowych, który należy przeczytać i podpisać z 2 stron. 70% pomija drugą stronę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest ta koszula, już bardzo tęskniłam do tych wiosennych, barwnych, soczystych ubrań.

      a moja wczorajsza rozmowa z G. po zebraniu. opowiadam mu o trzech czekających ich wycieczkach. ze pierwsza z okazji Dnia Dziecka to niespodzianka i nic nie powiem, że druga to muzeum pszczelarstwa a trzecia to całodniowa wycieczka do nowego...
      (i tu G. podekscytowany krzyczy) Jorku!
      no nie. do nowego zoo:)))

      Usuń
  2. Roześmiałam się głośno na "Jorku" ! :)))

    OdpowiedzUsuń