środa, 3 maja 2017

123.2017

03/05 - myślałam, że nie podniosę się z łóżka, a jak już, to i tak wracałam.
           Śniadanie. Dokończyłam słuchać "Ciemno...". Zasnęłam. Po przebudzeniu
           zamówiłam audiobooki "Piaskową górę" i "Chmurdalie" (w promocji).
           Kilka dni temu ściągnęłam "Czerwone i czarne". Dopiero dziś doczytałam,
           że to adaptacja i w sumie nie wiem, czy to ten fakt zaszkodził, odzierając lekturę,
           (raczej nie pomógł) niejako ją szatkując, czy ona jest po prostu nudna !
           Parę razy zaczynałam czytać w wersji tradycyjnej, ale nie mogłam się przebić,
           a teraz to w zasadzie jakbym wysłuchała bryk. W międzyczasie spałam.
           Chłód na dworze bardzo zniechęca do wychodzenia. Pojechałam na chwilę do
           rodziców, ale wszędzie mi zimno.
           Po powrocie zrobiłam makaron z tartą bułką i skórką cytrynową a`la Robert
           Makłowicz, a na piątek i sobotę zupę z groszku i łososia z kaszą jaglaną.
           Za najnowszy punkt w subskrypcji ściągnęłam "Ziemię obiecaną" (w całości).
           Dziwny dzień, czuję, że znów targają mną emocje, znów wyłażą przygnębiające
           myśli...
         

4 komentarze:

  1. o! a gdzie kupiłaś te audiobooki? bo ja się czaiłam i przestały być dostępne na audiotece. wtedy kupiłam po prostu papierowe ale przyznam, że bardzo dobrze się je czytało. dlatego mam żal do autorki, że ta "Wyspa łza" taka wydumana, że ten "Rok królik" też nie bardzo - chyba - trzyma poziom:/
    i "Chmurdalia", i "Piaskowa Góra" są przedziwne ale zachwycające. czytałam i miałam wrażenie, jakbym siedziała nad nieuregulowaną rzeką, nad rozlewiskami (zdaję sobie sprawę, jak to brzmi;P) taka szeroka opowieść, potoczysta. ciekawe, jak je odbierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.swiatksiazki.pl/ksiazki/piaskowa-gora-ksiazka-audio-joanna-bator-3776811/

    https://www.swiatksiazki.pl/ksiazki/chmurdalia-ksiazka-audio-joanna-bator-3768186/

    co prawda są na płytach, ale w samochodzie nie robi mi wielkiej różnicy na czym słucham, a ceny zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny faktycznie powalają. aż zastanawiam się, czy sobie nie kupić. może to jakoś z płyty na telefon można? bo akurat ja tylko z telefonu słucham:)

      Usuń
  3. a ten makaron to jest danie wytrawne? takie obiadowe? i co poza bułką i skórką jest jeszcze?

    OdpowiedzUsuń