środa, 3 maja 2017

122.2017

02/05 - w tym roku postanowiłam zmierzyć się z  Polskim Topem Wszech Czasów.
           Te piosenki, które kojarzę z przyjemnymi momentami w moim życiu
           przemijały lightowo, wywołując uśmiech, ale wiele wywoływało ból,
           więc musiałam wykazywać nieco heroizmu, go ucisk w gardle, w oczach łzy...
           W pracy ze słuchawką, później w aucie, a w domu aż do końca w kuchni.
           Żeby nie siedzieć bezczynnie i nie poddać się zbyt emocjom wysprzątałam
           zakamarek i wszystkie szafki, umyłam podłogi. 94. "Gdybym" Voo Voo
           93. "Wspomnienie" Niemena... Piosenki następujące po sobie, wyznaczające
           istotne dla mnie momenty. I całe mnóstwo innych.
           Wieczorem z synem nr2 obejrzeliśmy film, w którym Benedict Cumberbatch
           wygląda zaskakująco dobrze !

3 komentarze:

  1. nie mogę wybaczyć Trójce, że ten TOP dała w taki dzień:/ zawsze był 3 maja, rok temu też, wtedy tak ładnie słuchało się podczas drogi. a tu w ten wtorek? niby coś tam słuchaliśmy ale bez tego zachwytu, bez uważności...

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz dlaczego przełożyli na 2 maja ? Tak mi się wydawało, że poprzednio było 3, ale nie zagłębiałam się. To chodzi o święto flagi czy co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze dyrekcja od dobrej zmiany nie wyobrażała sobie tak doniosłego swieta w całosci wypełnionego muzyka rozrywkową. co włączyłam radio to były jakieś pogadanki. no może i odswietne ale... wolałabym Top, o!

      Usuń